Maria de los Angeles

Maria

Det her er så grunden til, at jeg ikke har blogget et stykke tid…

Maria de los Angeles

Født 18. juli 2005.

12. aug. 2005: Indskrevet på børnehjemmet.

29. sept. 2005: Maggan ser hende første gang på børnehjemmet.

9. jan. 2006: Første brev til Familieministeriet mhp adoption.

11. dec. 2006: Dokumenteret ansøgning accepteret.

5. dec. 2007: Godkendelse som adoptivforældre. På venteliste.

okt 2008: Maria erklæres forældreløs.

20. mar. 2009: Tilkendelse af Maria med henblik på adoption.

2. apr. 2009: Første overnatning.

3. apr. 2009: Overdragelse til os som plejeforældre med henblik på adoption.

?: Endelig godkendelse af vellykket tilpasning.

?: Retslig overdragelse af forældremyndigheden.

Flere billeder og ord om Englenes Maria.

4 thoughts on “Maria de los Angeles

  1. enhorabuena, enhorabuena y enhorabuena! no es cada día que hay una conclusión feliz (happy ending). Pequeña Maria tiene toda su vida delante de su con dos muy valerosos y de padres obstinados. El mundo se beneficiaría cuando había más tal gente corazón caliente. Abrazo grande, mb

  2. Kære Sven og Maggan.

    Ved et tilfælde fandt jeg på Svens hjemmeside et “tag” med Maria: Det er altså derfor, der ikke har været nyt på hjemmesiden i lang tid!

    Hvor ser hun sød og dejlig ud!

    Et stort,stort tillykke til jer begge! Og til Maria!, som har fået nogen rigtig dejlige forældre!

    Det må være som en sand revolution i det lille hjem. Og hvad siger Oso?

    Glæder mig til at høre mere om jeres fremtidsplaner. Og til at se jer i Danmark til efteråret?

    De allerbedste hilsner
    Finn

    PS Jeg skulle hilse fra Tove, der også siger et stort tillykke.

  3. Kære Sven og Maggan,
    Tillyyyyyyke med Englenes María. Sikken et blik hun har. Jeg håber på conclusión felíz for jeg alle fire. Den fjerde er Ozo.
    Knus Eva

  4. Kære Sven

    Mange gange til lykke til jer med dejlige María. Jeg mødte jer hos den daværende danske ambassadør i Managua (til dronningens fødselsdag) i 2007, da I fortalte min kæreste Jesper (murer) og mig om jeres ønske om at adoptere, men hvor svært det var. Sidenhen skrev jeg sammen med min veninde Frida speciale om Nicaragua og Ortegas politik, hvor du også var enormt behjælpelig og venlig til at opdatere os med det sidste nye eller uklarheder politiks, vi ikke helt forstod. Nu ville jeg så lige tjekke seneste Nica-nyheder på din hjemmeside (hvor ellers gør man det bedst!) og så så jeg lille Maria. Håber, alt godt i Nica. Vi tager forhåbentligt snart derover igen til huset i San Juan. Held og lykke med det hele- glæder mig til en update politisk her på sitet.

Skriv et svar

