Miniguide til Managua

Centro de Managua

Mellemamerika Komiteen i Managua har længe hvert år ajourført en lille introduktion til Managua til brug for vores brigadister og andet godtfolk, med tips om adresser, busser, dansesteder mm.

Den har jeg nu lagt ud på min blog. Du kan også downloade den som Word-dokument.

Her kan du finde Miniguide til Managua.

Managua ændrer sig hele tiden – tips til rettelser og nye steder modtages med kyshånd!

1.9.08: Guiden (kun netversionen) er blevet opdateret bl.a. med flere musiktips, og så er Saras kommet med!

One thought on “Miniguide til Managua

  1. Martin Molter Vest har mailet følgende kommentar til miniguiden (kommentarer bliver samlet og indlemet, næste gang jeg ajourfører guiden):

    “Hej Sven

    Fedt at du har opdateret guiden til Managua og lagt den på nettet, så jeg endelig kan få fornyet min gamle slidte… Jeg har lige hurtigt skimmet den igennem, og der er umiddelbart kun en lille ting, som vist ikke passer. Spillestedet Barba Roja er vist blevet flyttet væk fra den adresse, som du henviser til. I 2006 var Morten, Sara, Mads, Kristine, m.fl. og mig i hvert fald ude at lede efter det, og da fandtes det ikke på adressen. Vi fandt det dog ved en af sidegaderne til venstre af carreterra Masaya (må være arriba), ikke så langt nede af vejen. Lå vist tæt ved en shell-tank e.l. I hvert fald var det en ganske god heavy-koncert akkompagneret af akustiske håndtrommer, så stedet er helt sikkert anbefalelsesværdigt.

    Og lige en ting til. Det ser ud til, at anbefalingen af comida Saras er væk… Er det med vilje, da alle efterhånden kender til det (eller kommer til det med det samme), eller?

    Håber I har det godt!

    Hils Sara og Lærke, når du ser dem.

    Kh, Martin (brigade ’06)”

Skriv et svar

