Nytår i Terrabona

Reynaldos saddel

Vi fejrede nytår hos Reynaldo og Mercedes i Terrabona.

Mercedes i køkkenet

I Terrabona er maden altid dejlig, snakken altid god, og turen altid flot.

I Balbinos butik gik rommen rundt mens vi fejrede hele tre store begivenheder: nytåret, valgsejren i november, og at Montaña Grande slog en landsby i San Dionisio i baseball. Det sidste fyldte mest i samtalen.

Og så kunne jeg se til min første kalv!
Druk hos BalbinoMin første kalvMaibris og Osovejen derud

One thought on “Nytår i Terrabona

  1. Kære Sven og Maggan.

    Dejligt med den altid dejlige tur til Terrabona.
    Jeg ærgrer mig over, at jeg ikke dertil i forbindelse med tilsynsrejsen.

    Bedste hilsner
    Finn

Skriv et svar

